Genom dina ögon + kalender

tog bussen in till stan idag efter skolan, köpte Genom dina ögon och en kalender. det är vad ni ser på bilden här :)



har också lite andra bilder som jag inte laddat upp än. känner att det är väldigt ostrukturerat just nu, men det kommer fixa sig när jag kommer igång med bloggen ordentligt :)

 

håller också på att jobba med designen. mitt mål är att det ska bli runda eller sneda kanter. får se om jag lyckas ;)

om det är någon som har några bra låt tips, pass them on! har letat massor låtar på spotify, en av mina favoriter är Save it for the bedroom med You me at six :) 

you-me-at-six-1.jpg image by brad3091

men nu ska jag kila, vi hörs! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0