Borensberg marknad & övningskörning!

jag och mamma var i Borensberg på marknaden idag. hittade ganska mycket skoj, bland annat yoghurt jordgubbar! YUM!


köpte ett svart band som jag velat ha ett länge. virade det cirkus sex varv runt handleden och använder det som armband! :)


köpte också hela 7 filmer! fick dom för 230 kronor, yes!
Förtrollad
Brudens bäste man
Wildchild
(som Josefina säger att den är bra!)
Stardust
Bröllopsduellen
Ett ufo i New York
Another Cinderella Story
ska kolla på någon sedan, när mor och far har kollat klart på fotbollen ;)

Johanna (McFLY @ bdb) hade gjort en sån bra beskrivning på sin blogg om hur man ändrar ögonfärg i photoshop på ett enkelt sätt, så jag tänkte att jag skulle testa det :) dock blev det inte jätte bra eftersom mina ögon är bruna och väldigt mörka.


gröna ögon! inte min färg.

lyssnar på Kiss and tell med You me at six. amazing låt! + att Josh (han som sjunger) är så snygg!!!!
håller ni inte med? :)




♥♥


övningskörde lite idag också :) när mamma och jag kom hem från Borensberg åkte pappa och jag till Mantorp och körde lite. sen fick jag köra hela vägen hem! woho! :)
det gick faktiskt riktigt bra, ska köra imorgon också.

men nu ska jag nörda lite mer youtube :)
cheers! X


Kommentarer
Postat av: Josefina

Wild child är så braaa!!<3

2009-09-05 @ 23:53:39
URL: http://josefinastee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar: Jätteroligt att du gillade beskrivningen :))

2009-09-06 @ 01:47:48
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: becci

wild child e så satans bra!

ALEX E SÅ HEEEET!!!

2009-09-06 @ 13:49:34
URL: http://rimh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0