usch, fy och skäms!

inga nya bilder + inget nytt att berätta = inga nya inlägg. sorry!
Josefina vill att jag ska lägga in mina solnedgångsbilder från Gränna..så de kanske kommer upp lite senare ;) om jag orkar :P

hade bara en lektion i skolan idag, matte. så nu sitter jag i klassrummet med Sofie, hon kollar på 2½ men och jag lyssnar på min och Josefinas lista på spotify :) mitt tåg går inte förräns halv ett, så måste vänta i skolan i några timmar :/ men med lite sällskap funkar det fin fint! :)

jag hoppas verkligen att jag kommer iväg till konserten den 30 november..det skulle betyda så hemskt mycket för mig! seriöst, You Me At Six och Paramore på samma konsert? kan knappast bli bättre! om inte McFly och YMA6 skulle spela tillsammans förstås ;) det skulle vara ett drömläge som inget annat :'>

"inte bilen under milen" vad fan måste dom ha sån irriterande reklam på spotify för?!

men, nu ska jag leta lite fler låtar till listan :)
ciao!

passar på att slänga in en liten video med en av världens bästa låtar när jag ändå är i gång. enjoy!
Jealous Minds Think Alike <3

Kommentarer
Postat av: Josefina

WOHO ETT INLÄGG!:D

Hoppas du kommer iväg till konserten!:D

2009-10-05 @ 11:00:40
URL: http://josefinastee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0