Info om Carro

Hej! Jag är Carolina Ewertsson, 17 år i Linköping. Mina främsta intressen är musik och film, men jag är väldigt intresserad av fotografering (vilket är syftet av denna blogg), bildredigering och webbdesign. Bli inte förvånade om nya designer dyker upp titt som tätt, jag gillar att ha det fräscht på bloggen :) Jag går andra året på John Bauer gymnasiet i Linköping, med inriktningen IT-Media. Det är en bra skola och ett bra program för media intresserade, jag trivs väldigt bra där. Men nog om mig, nedan följer lite info om min kära kamera:


Nikon D60 kamerahus
AF-S DX Nikkor 18-55 mm f/3.5-5.6G VR

Trebensstativ

Har inte så många tillbehör ännu, men fler objektiv och fjärrkontroll mm ska införskaffas snart!


Program
Adobe Master Collection CS3 (Photoshop, Illustrator, Dreamweaver m.fl)

 

Kontakt
Mail: klicka här!
BDB: carrrooows
Twitter: carrrooo

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0