tacos + kortspel = win.

inte samtidigt dock. just nu sitter jag i Mimmi och Micas vardagsrum (på Micas laptop, mohahah). Julia sitter mitt emot mig och löser korsord. värdinnorna är "awol" titt som tätt, men det finns inte så många ställen för dom att gömma sig på. trötta börjar vi bli allihopa, sad sad life.
tacos var asgrymt, ett tag sen jag åt det så smakade bra! vi försökte titta på film samtidigt men dvdspelaren hade pms. avslutade middagen med kortspel, sjuan! jag vann typ alla gånger ;)
Rix FM har spelat remixar hela kvällen, inget att ha det där. just nu är det "Can't fight the moonlight" som man har hört en miljardhundrasjuttioelva gånger.
det börjar som sagt bli lite segt här i stugan, kanske ska bege mig hemåt snart. kalas för mammsen igen imorn då! kan bli trevligt :) får se min lilla kusin igen! men inget gos för min del, är fortfarande krasslig :( buuuuu.
nehepp. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0