Random

gillar inte riktigt det nya utseendet på blogg.se...förvirrande!
men kanske lär mig det om jag bloggar mer, eller vad säger du Josefina? ;)
har för övrigt slutat skolan nu, men som mina tåg går usla tider måste jag vänta och ta 15:10 tåget hem. skulle kunna fördriva tiden med Glee, eller uppsatsen som måste vara klar innan jag åker till fjällen på söndag. hm..svårt beslut. just nu har jag ingen skrivanda, det bara går inte att formulera några meningar i min hjärna, än mindre på papper! hjälp jag kommer aldrig klara detta :(
Glee blir det! iallafall ett litet tag :)
Sofie och jag hade lite kul i fotostudion idag ;)

Kommentarer
Postat av: sofiie

HAHAHAHA, måste bara säga att du verkligen valde de allra snyggaste bilderna ;) kul vare iaf ;D <3

2010-01-30 @ 10:43:12
URL: http://shooufejh.blogg.se/
Postat av: Josefinaste

JA om du bloggade mer så skulle du fatta!!

blogga!!!!!:D

2010-02-03 @ 14:15:03
URL: http://josefinastee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0