designen gör framsteg!

tänk att jag trodde det skulle vara krångligare att göra runda kanter på bloggen, men icke sa nicke! det var inte alls svårt, tog inte mer än 10 minuter!
ska finslipa och fixa en header senare, men är nöjd med designen för tillfället :)

om det är någon som vill ha hjälp med bloggdesign eller photoshop så funderar jag på att göra lite guider och tutorials. om det är någon som är intresserad såklart :)

jag har rast nu, innan matten börjar. efter lunch sen har jag virtuella miljöer, sjukt kul! förra veckan gjorde vi te kannor och allt möjligt :)

Sofie och Julia kommer hem idag, och kommer förmodligen till skolan imorgon :) ska bli roligt att se dom igen.

vi hörs! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0