Another ended day, and I haven't achieved much.

sitter i klassrummet och deppar över att Josefina loggar ut hela tiden :(
lyssnar på You Me At Six (älskar dom mer och mer ju mer jag lyssnar!)

det bästa i mitt liv just nu är musiken och mina vänner. vad finns det mer att bry sig om? inget.
och folk (läs* min syster!) tycker att jag är beroende av McFLY - och You Me At Six - men hur kan jag inte vara det när det är dom som får mig att må bra när allt annat är skit? speciellt McFLY. there's no better painkiller in the world.
och jag fattar inte varför jag alltid ska ses ner på och klandras för min musik stil. det sägs inte alltid högt, men det betyder inte att det inte gör lika ont. jag är i alla fall jävligt trött på allt.

ska inte göra det här inlägget till en predikan eller utskällning. ingen förutom dom det inte rör läser det ju ändå.

fuck. tårar suger. fuck.

minns när jag pratade med Becci första gången..var så besviken på mig själv för att jag är så dålig på att prata i telefon att jag ville hoppa ut genom fönstret. men samtidigt var jag så glad över att prata med en av de bästa personerna på jorden.

nej, nu ska jag kanske dra till stationen..hem snart.

Kommentarer
Postat av: Josefina

förlåt att jag loggar ut hela tiden!!:(

men läraren säger ner med skärmarna annars

tar jag datan;O



kram<3

2009-09-09 @ 21:47:36
URL: http://josefinastee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0