You don't deserve a point of view, if the only thing you see is you.

'ello 'ello! onsdag igen då, tråkig dag. har haft matte och något som kändes som blah blah för hjärnan. virtuella miljöer efter lunchen; tumme upp! 
sitter i klassrummet och lyssnar på Let the flames begin. awesome låt, älskar den! btw, jag tror vi börjar komma någonstans med konserten nu! Sofie och jag försöker dra med oss Lisa också, men det som är uppe för diskussion är hur vi kommer till sthlm. buss upp, tåg hem eller bil upp, tåg hem. eller bil både upp och ner? vet inte ett smack ;) vi får väl se hur det löser sig.

senare idag/i veckan kommer jag lägga upp lite bilder från dopet jag var på i söndags :) min kusin Noel döptes. han är världens goaste, jag svär. underbarn <3

jag måste bara tipsa om den här intervjun. den är helt jävla unbelievable! deras humor är typ världens bästa? JA.
“Mate, have you seen one of them is going out with Frankie from the Saturdays, they like to party. I’m telling you that.” Josh Franceschi in my heart säger jag bara.

nu ska jag dra ner och käka. see you later! X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0