In dreams we enter a world that is entirely our own.

Hej där! Länge sen jag skrev här på bloggen. Borde jag skämmas? En aning kanske.
Idag är det tisdag, och det innebär religions projekt i skolan på förmiddagen, och engelska c efter lunch. Vanligtvis brukar engelskan vara det jag ser fram emot hela dagen, men ikväll är det så att jag ska se HP 7 igen med Jessica!! Det längtar jag efter :) har ni inte sett filmen tycker jag att ni borde göra det omgående! :))
I söndags var jag på mina sysslingars dop, de är tvillingar och übersöta!! Lowisa och Walter :') <3
Jag tycker att Lowisa med w är ett mycket fint namn! Det är mer originellt än Lovisa, och namnet Walter gillar jag med! :)
Jag vill ha popcorn.
Och jag vill till London den 1 april. Och flytta till England efter studenten. Jag vill många saker, men ingen verkar ta mig på allvar.
Så: "in dreams we enter a world that is entirely our own" - bra sagt Dumbledore.
Snö, snö och mera snö. Som blir till blask, blask och ännu mer blask.
Nu ska jag reflektera över organdonationer! Hej dååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0