This is why I can't have nice things

hm..jag känner mig som en tjuv när jag snor Dougie's musikstil. först You Me At Six (fast då visste jag inte att han gillade dom!) och nu The Blackout..oh man.

men hej! har inte skrivit här på väldigt länge, bara lagt in bilder och youtube-klipp! men nu har jag inget att göra så tänkte passa på nu :)

har inte haft mycket för mig den senaste tiden..bara skola - helg - skola - helg och så vidare. förra helgen var jag till Gränna, och där fotade jag lite vid vattnet. kanske ska ladda upp bilderna här när jag orkar ;)

i söndags hade Josh en web chat som jag hemskt gärna ville delta i, och den började klocka 16:00. vi åkte från Gränna kl 15:00. så jag var rätt stressad och tidspressad för att hinna hem i tid, vilket vi gjorde också! woho! :) så jag ägnade den kvällen åt att sitta och dregla (minst sagt) framför datorn. chatten skulle egentligen hålla på i en halvtimme, men Josh blev sittandes i två timmar :'D och han sa att hela bandet kanske ska göra det varje söndag, för att söndagar är så trista! så jag hoppas att han håller sitt löfte :)
han är så hemskt snygg, hans leende är att dö för! <3

de senaste veckorna har vi haft projekt i skolan, det är uppdelat så att foto, film och ljud har för sig. jag har ju ljud så våran uppgift var att göra ett radioprogram om skolan och sända det live i högtalarsystemet. det gick faktiskt väldigt bra, min lärare var nöjd ;) ska egentligen göra ett program till, men fick en annan uppgift istället. vi ska göra en reklam och en jingel för skolan. går rätt bra, håller på att tanka olika designer ljud man kan använda i redigeringen :) ska börja redigera det sen.

efter lunch ska vi egentligen ha idrott, men våran lärare är sjuk så vi har en uppgift vi ska göra i stället. yes! ;)
som jag typ är förkyld känns det extra bra att ha bara dans ikväll. ska också gå ner på stan en sväng innan och kolla in den internationella marknaden! mamma säger att dom har ENGELSKA grejer där! :D så dit ska jag definitivt!

nu ska jag nörda lite youtube tror jag :)
see you! X


YMA6 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0